f·p·p · t·r·i·b·e·s · 2 http://tribes2.fpp.pl |
|||
Tribes 2 Zasady gry Rabbit Na mapie istnieje tylko jedna flaga. Jeden z graczy zdobywa flagę i ucieka. Reszta graczy musi przejąć flagę. Im dłużej gracz nosi flagę, tym więcej puktów zdobywa. Capture and Hold Walka toczy się, o lokalizacje. Należy przejąć lokalizację i obronić ją przed ewentualnymi atakami. Punkty zdobywa się za czas. Drużyna z największą ilością punktów, wygrywa. Capture the Flag Najpopularniejszy tryb gry !. Należy przejąć flagę wroga i sprowadzić ją, do swojej bazy. Siege Pierwsza drużyna broni objektu, druga musi go zdobyć. Potem drużyny zmieniają się stronami. Warunkiem zdobycia punktu jest pobicie czasu akcji jednej z drużyn. Deathmatch Żadnych zasad i gry zespołowej. Punkty zdobywa się za zabicie wroga, tzw. fraga. Bounty Punkty zdobywa się za zabicie celu. Twoim celem jest określony przeciwnik. Za zabicie innego wroga, zostajesz ukarany. Możesz zlikwidować swoją 'myszkę' albo 'kotka', który poluje na ciebie. -------------------------------------- Last modified: 10·12·2000 - 02:01 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-05-06, 02:44, z
172.70.178.168 (172.70.178.168) Strona dostępna online pod adresem: http://tribes2.fpp.pl/?en:pages:show:168::: PRINT | GO BACK |