|
|
Blaster
Pulsujący karabinek energetyczny, o nieograniczonej aminicji - wykorzystuje energię pancerza
Zadaje nie duże obrażenia - niebespieczne rykoszety.
|
|
Chaingun
Karabin automatyczny - wypluwa z siebie grad kul, przed którymi ze względy na małe skupienie ognia trudno uciec.
Nieskuteczny w walce na duże odległości
|
|
Electro-Flux Gun
Broń energetyczna, kożystająca z zasobów pancerza.
Wysysa energie przeciwnika, co bardzo zmniejsza jego zdolnośc poruszania się.
|
|
Fusion Mortar
Najbardziej destrukcyjna broń w grze, pociski poruszają sie lotem parabolicznym.
Tylko opancerzenie klasu Juggernout moze mieć ją na wyposażeniu.
Może być wspierany przez celownik laserowy.
|
|
Granade Launcher
Wyrzutnia granatów, miotająca pociski dużo dalej niż wojownicy.
Podobnie jak w mortarze, pociski poruszają sie po paraboli i możliwe jest namierzanie celu targeting laser.
|
|
Laser Rifle
Broń snajperska której zasięg zależy wyłącznie od widoczności.
Jeden strzał pochłania prawie cała energie pancerza.
Strzały w głowe krytyczne dla celu.
Jedynie Scouci moga korzystać z tej broni.
Wymaga Energy Pack'a.
|
|
Missle Launcher
Wyrzutnia rakiet samo naprowadzających się na źródło ciepła, takie jak silniki pojazdów, czy nagżany jetpack.
Wyrządza duże szkody, kosztem wolnego ładowania pocisków.
|
|
Plasma Rifle
Strzela gorącymi kulami plazmy które wybuchają przy uderzeniu ze stałą powierzchnią.
Broń idealna do niszczenia naziemnego sprzętu wroga, i do akcji w pomieszczeniach.
|
|
ShockLance
Broń bliskiego zasiegu - celny strzał w plecak wroga, może wyżądzić krytyczne szkody.
Ataki frontalne i boczne dużo mniej skuteczne.
Bezużyteczna w wodzie.
|
|
SpinFusor
Broń strzela obracającymi sie krążkami energetycznymi które wybuchają przy zdeżeniu ze stałą powierzchnią i wodą (!)
Skuteczna w walce na duże odległości
Niezbyt duża szybkość ognia
|
|
Targeting laser
Nie jest to broń wyżądzająca szkody, w zamian znacznie ułatwia celowanie z wyrzutni rakiet, granatów i broni Fusion Mortar
Standardowe wyposażenie każdego pancerza.
|
Granat wybuchowy. Standardowe wyposażenie wojownika to sześć takich granatów.
Odrzuca przeciwnika na daleką odległość i wytrąca mu broń, której używał.
Flara do zmylenia rakiety samosterującej, lub oznaczenia jakiegoś obszaru.
Oślepia wroga, króry skierował swój wzrok w stronę wybuchu. Zasięg - 20 m.
-------------------------------------- Author: [FPP] Last modified: 03·12·2001 - 02:01
: PRINT
|
|