f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


tribes2.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · t·r·i·b·e·s · 2 | Tribes 2 | Zasady...

Tribes 2

Zasady gry



Rabbit
Na mapie istnieje tylko jedna flaga. Jeden z graczy zdobywa flagę i ucieka. Reszta graczy musi przejąć flagę. Im dłużej gracz nosi flagę, tym więcej puktów zdobywa.

Capture and Hold
Walka toczy się, o lokalizacje. Należy przejąć lokalizację i obronić ją przed ewentualnymi atakami. Punkty zdobywa się za czas. Drużyna z największą ilością punktów, wygrywa.

Capture the Flag
Najpopularniejszy tryb gry !. Należy przejąć flagę wroga i sprowadzić ją, do swojej bazy.

Siege
Pierwsza drużyna broni objektu, druga musi go zdobyć. Potem drużyny zmieniają się stronami. Warunkiem zdobycia punktu jest pobicie czasu akcji jednej z drużyn.

Deathmatch
Żadnych zasad i gry zespołowej. Punkty zdobywa się za zabicie wroga, tzw. fraga.

Bounty
Punkty zdobywa się za zabicie celu. Twoim celem jest określony przeciwnik. Za zabicie innego wroga, zostajesz ukarany. Możesz zlikwidować swoją 'myszkę' albo 'kotka', który poluje na ciebie.








--------------------------------------
Autor: [FPP]Yazoo
Aktualizacja: 10·12·2000 - 02:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Wtorek · 2 Czerwca · 2020
Strona wygenerowana w 0.073723 sek.